حاج اصغر تجدد |‌ بنیان گذار شرکت سروستان سپاهان

خیر بزرگوار حاج اصغر تجدد با روحی بزرگ و اندیشه ای والا ، مواهب خدادادی و ثروت مادی خویش را در خدمت توسعه فرهنگ و تعلیم و تربیت آینده سازان عزیز مناطق محروم قرار داده است.
ایشان خود دانش آموخته یک مدرسه خیر ساز است که زنده یاد تبریزی در میدان شهداء اصفهان آن را بنا نهاده بود. وی از انوار خیر آن مرد بلند مرتبه ی به خدا پیوسته خاطرات شیرینی در ذهن داشت و به خوبی مشاهده کرده بود که دانش آموزان مشتاق تحصیل با چه عشق و نشاطی قدردان گذشت بزرگوارانه آن مرد بزرگ بودند.
همین الگوی نمونه، سرمشق و الهامی شد تا آقای تجدد از میان همه عاشقانه هایی که می توانست در زندگی انتخاب کند، پیشە ی مدرسه سازی را اندیشه کرد و آن را برگزید تا ثابت کند هیچ سودایی در عالم وجود به اندازۀ معاملە ی با خدا و خدمت به محرومان جامعه ارزش ندارد و سودآور نیست.

حاج اصغر تجدد با این نیت پاک و خدایی طی سالیان اخیر از اعضاء مؤثر مجمع خیرین مدرسه ساز بوده و با توجه به درک درستی که از نیازهای اجتماعی جوانان داشته است،
با مجمع خیرین ورزشیار استان نیز همکاری نموده تا راه پر رونق و روشن دیگری را به سمت کار خیر بگشاید.
ایشان باور دارد اگر در راه خیر کلنگی به زمین زدی، خداوندمتعال هم به فضل و کرم خود کلنگی برای بهبود زندگی دنیا و آخرت انسان به زمین می زند و بنده خالصش را مشمول عنایات الهی میکند.

این خیر بزرگوار تمام بناهای خیری را که احداث کرده به یادبود پدر بزرگوارش و به پاس قدردانی از وی بوده است و نیت کرده تا زمان حیاتش تمامی هزینه های جاری مدارس احداثی خود را و کاغذ مورد نیاز دانش آموزان و کادر مدرسه را تأمین نماید و پذیرایی از آنان را در مدت حضور در مدرسه لذتی جاودان برای خود میداند.
حاج اصغر تجدد در سال ۱۳۷۰ در منطقه زینبیه خیابان ۲۴ متری در محدوده آموزش و پرورش ناحیه ۴، مدرسه ۲۴ کلاسه ای را بنا نهاد و در روستای لارگان فلاورجان، یک باب مدرسه احداث و آن را به دانش آموزان اهدا نمود. ایشان همچنین در هنرستان سروش اصفهان یک سالن ۱۲۰۰ متر مربعی چند منظوره برپا کرد .
سالن کشتی تجدد و امکانات و تأسیسات مناسب جانبی آن در سه راه ملک شهر از یادگارهای این خیر گرانقدر است که تمامی هزینه های آن را شخصا تأمین و پرداخت کرده است.